سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا رهبر انقلاب تنهاست؟

نویسنده: پرندک- سه شنبه 88/5/6 - 12:15 عصر

ما اهل کوفه نیستسم 

کوچک تر که بودم گاهی در بحث ها سرک می کشیدم و می شنیدم که «آقا تنهاست». با خودم می گفتم چطور ممکن است رهبر تنها باشد وقتی همه مملکت زیر نظر ایشان است؟ گذشت تا همین اواخر. دیدم خیلی از کسانی که سابقه همراهی با امام خمینی را هم داشتند ساز مخالف با رهبری را می زنند. مهم تر از همه نمازجمعه ای بود که آقای رفسنجانی خطبه هایش را خواند و خیلی ها را ناراحت کرد. باز هم آمدیم جلو. یک مرتبه با انتصابات جدید آقای احمدی نژاد همه شوکه شدند. با خودم گفتم ای داد بی داد. مالک اشتر علی ایشان بود؟ بعد فکر کردم امام خمینی چه سردارانی داست: هاشمی نژاد، مطهری، بهشتی، فکوری، زین الدین، همت، باکری، متوسلیان، اشرفی اصفهانی، صدوقی، محلاتی، اصلا خود آقای خامنه ای و .. و .. و ...

هر کدام از سرداران امام خمینی، هم برای خودشان کسی بودند و در جایگاه خود مورد احترام مردم قرار داشتند و هم خالص و دربست در خدمت امام بودند. حالا نگاه می کنیم می بینیم دور و بر آقای خامنه ای کی هست؟ هر کدام کلی مخالف دارند و تازه نمی بینیم که دربست در خدمت رهبری باشند. پس باید به این فکر بیفتیم که «آقا تنهاست».

اما خوب که نگاه می کنیم می بینیم نه آقا تنها نیست. مردم با رهبری هستند. در همان نمازجمعه آقای رفسنجانی من نشسته بودم پای رادیو گوش می کردم. مردم شعار می دادند: «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست». الآن هم همه با انتقاد به آقای احمدی نژاد دارند ثابت می کنند که در کشور ما همه در خدمت ولایت فقیه هستند چون اساس حکومت ما که در قانون اساسی ما هم تثبیت شده ولایت فقیه هست و حتی اگر در مورد منتخب مردم هم این شائبه به وجود بیاید که در مقابل رهبری قرار گرفته، خود مردم و همان ها که به او رای داده اند، او را به چالش خواهند کشید.

بله. رهبری تنها نیست چون مردم در صحنه هستند و نظامشان را دوست دارند و به قانون اساسی احترام می گذارند و پشتیبان ولایت فقیه هستند.



کلمات کلیدی : رهبری، احمدی نژاد، تنها، خامنه ای، آقا، رفسنحانی، ولایت فقیه